Auto Lisia Maciej Sadowski

Lisia 3 Warszawa - woj. Mazowieckie

501 *** ***
*********@o2.pl

O warsztacie


Warsztat samochodowy Auto Lisia Maciej Sadowski działa na terenie miejscowości Warszawa województwo Mazowieckie, powiat, Warszawa, gmina Warszawa.

Serwis jest czynny w godzinach:
Poniedziałek: 8:00 - 18:00
Wtorek: 8:00 - 18:00
Środa: 8:00 - 18:00
Czwartek: 8:00 - 18:00
Piątek: 8:00 - 18:00

Z mechanikiem możesz się skontaktować pod numerem telefonu 501 063 226 oraz napisać na adres e-mail autolisia@o2.pl.
Warsztat posiada stronę internetową dostępną pod adresem https://www.auto-lisia.pl.
Warsztat mechaniczny Auto Lisia Maciej Sadowski działa w obszarze Serwis mechaniczny i diagnostyka , Klimatyzacja samochodowa . Serwis popularny jest w naszym serwisie w kategorii Mazowieckie / Warsztaty samochodowe Warszawa.
Jeśli odwiedziłeś mechanika i chcesz podzielić się opinią, kliknij "Dodaj opinię".

Cennik


Brak informacji o szczegółowych usługach
Brak informacji o szczegółowych usługach

Obsługujemy marki pojazdów


Acura
Aixam
Alfa Romeo
Aro
Aston Martin
Audi
Austin
Bentley
BMW
Brilliance
Bugatti
Buick
Cadillac
Chatenet
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Daewoo
Daihatsu
DKW
Dodge
Ferrari
Fiat
Ford
Gaz
GMC
Gonow
Honda
Hummer
Hyundai
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Ligier
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercury
MG
Microcar
Mini
Mitsubishi
Moskwicz
Nissan
NSU
Nysa
Oldsmobile
Opel
Peugeot
Piaggio
Plymouth
Polonez
Pontiac
Porsche
Proton
Renault
Rolls-Royce
Rover
Saab
Santana
Scion
Seat
Skoda
Smart
SsangYong
Subaru
Suzuki
Syrena
Tarpan
Tata
Tesla
Toyota
Trabant
Triumph
Uaz
Vauxhall
Volkswagen
Volvo
Warszawa
Wartburg
Wołga
Zaporożec
Zastawa
Żuk
Inny

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z tobą, aby potwierdzić zgłoszenie.
UWAGA! Nie jesteś aktualnie zalogowany na żadne konto. Aby procedura przebiegła szybciej prosimy o wcześniejszą rejestrację na naszym portalu.
Możesz to zrobić Klikając tutaj.
Średnia ocen 0.50
Cena 0.50
Obsługa klienta 0.50
Jakość usługi 0.50
Czas wykonania 0.50
29 Styczeń 2024
przez Arkadiusz / BMW 2
1. Nie są wstanie zdiagnozować usterki ubytku czynnika chłodzącego a ja nauczony doświadczeniem zadałem to pytanie czy oni są wstanie coś takiego zdiagnozować ? oczywiście zapewniono mnie że tak . Wymienialiśmy jakiś kurek etc. w końcu stwierdzili że wymienią pompę czynnika chłodzącego na co byłem sceptyczny i zaznaczałem żeby jeszcze to sprawdzili , jednak właściciel Maciej był bardzo poruszony że podważam ich diagnozę . Zakupiłem pompę ( 800 zł ) - przy okazji uszkodzili jakiś przewód (400 zł) i uszkodzili maskę bo im się szmatka zacięła przy zamykaniu (było przegięcie w jednym miejscu i jeszcze jakieś nierówne jej położenie) , Oczywiście wymiana pompy nie pomogła nie są wstanie nawet podzielić kosztów wydałem 1500 zł łącznie z robocizną a o potraktowaniu mnie już nie wspomnę . Zostawiłem tam dużo zdrowia , mało tego jeszcze chcieli mi oddać auto z tą uszkodzoną maską . Po wielkiej awanturze w końcu doprowadzili maskę do stanu wyjściowego zaś usterka ubytku płynu pozostała . Nie biorą za to żadnej odpowiedzialności , jeszcze dziś zadzwoniłem i zaproponowałem jakieś ludzkie rozwiązanie tego problemu chociażby udział w tych niepotrzebnych kosztach jednak Właściciel Maciej zdecydowanie nie przyjmuje do wiadomości ich błędnej diagnozy. 2. Mieli wymienić tuleje przednich wahaczy - kupili tuleje ale okazało się iż nie są wstanie tego zrobić z powodów mi nieznanych a tak byliśmy umówieni . Bez żadnej konsultacji kupili wahacze i zamiast kilkaset złotych zapłaciłem ponad tysiąc - chociaż by skonsultował . 3. Wymieniali chłodnice oleju z obudową filtra coś takiego , a przy tym należy wymienić olej więc tak wymienili olej że ledwie wyjechałem z warsztatu i kontrolka pokazała mi niski stan oleju ( dolał z wielkim wyrzutem ) mam nadzieję że wymienili ten olej tylko mało wlali i dlatego tak się stało . Podsumowanie Właściciel Maciej uprzedzony do klientów z BMW kieruje się jakimiś stereotypami , nie dzwoni nic nie ustala czy to zmiana koncepcji naprawy czy informacja czy auto zrobione czy nie , czułem się tam jak intruz , zostałem źle potraktowany , w aucie po odbiorze śmierdziało papierosami , brud na dywanikach , kierownica usmarowana . Nie zakładam celowej złej intencji jeśli chodzi o naprawę nr.1 jednak przy tego typu sytuacjach należy po prostu zachować się po ludzku i chociażby zaproponować podział kosztów lub inne rozwiązanie tej sytuacji jakiś serwis inny etc. Korzystałem z tego warsztatu także wcześniej i na pewne rzeczy przymykali oko jednak niestety to co się ostatnio zadziało zupełnie przekreśla ten warsztat i nie polecam , a naprawdę staram się uczciwie podejść do tematu .Chciałem mieć blisko zaufanego mechanik i niestety nie wyszło. Nie polecam , tragedia , omijać szerokim łukiem Arkadiusz