PL TRANS

Słoneczna 11 Czechowice-Dziedzice - woj. Śląskie

+48*********
*****************@onet.pl

O warsztacie


Warsztat samochodowy PL TRANS ,wulkanizacja , serwis klimatyzacji działa na terenie miejscowości Czechowice-Dziedzice województwo Śląskie, powiat, Bielsko-Biała.

Z mechanikiem możesz się skontaktować pod numerem telefonu 82754415 oraz napisać na adres e-mail transport_osobowy@onet.pl lub biuro@pltrans24.pl
Warsztat mechaniczny PL TRANS działa w obszarze Serwis mechaniczny i diagnostyka , Wulkanizacja, wymiana kół, serwis ogumienia. Serwis popularny jest w naszym serwisie w kategorii Śląskie / Warsztaty samochodowe Czechowice-Dziedzice
Jeśli odwiedziłeś mechanika i chcesz podzielić się opinią, kliknij "Dodaj opinię".

Cennik


silniki benzynowe Do negocjacji
silniki diesla Do negocjacji
naprawa sprzęgła Do negocjacji
wymiana sprzęgła Do negocjacji
naprawa hamulców Do negocjacji
wymiana klocków hamulcowych Do negocjacji
wymiana rozrządu Do negocjacji
wymiana oleju Do negocjacji
wymiana filtrów Do negocjacji
naprawa elementów zawieszenia Do negocjacji
naprawa układów wydechowych Do negocjacji
modernizacja filtrów cząstek stałych DPF Do negocjacji
wymiana reflektora Do negocjacji
napełnianie klimatyzacji Do negocjacji
odgrzybianie klimatyzacji Do negocjacji
sprawdzanie szczelności Do negocjacji
naprawa przewodu klimatyzacji Do negocjacji
wymiana kół Do negocjacji
wymiana opon Do negocjacji
wyważanie kół Do negocjacji
łatanie opon Do negocjacji
opony używane Do negocjacji
prostowanie felg Do negocjacji
wymiana, naprawa alternatorów Do negocjacji
wymiana, naprawa rozruszników Do negocjacji
wymiana świec żarowych Do negocjacji
wymiana świec zapłonowych Do negocjacji
wymiana żarówek Do negocjacji
wymiana bezpieczników Do negocjacji

Obsługujemy marki pojazdów


Acura
Aixam
Alfa Romeo
Aro
Aston Martin
Audi
Austin
Bentley
BMW
Brilliance
Bugatti
Buick
Cadillac
Chatenet
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Daewoo
Daihatsu
DKW
Dodge
Ferrari
Fiat
Ford
Gaz
GMC
Gonow
Honda
Hummer
Hyundai
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Ligier
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercury
MG
Microcar
Mini
Mitsubishi
Moskwicz
Nissan
NSU
Nysa
Oldsmobile
Opel
Peugeot
Piaggio
Plymouth
Polonez
Pontiac
Porsche
Proton
Renault
Rolls-Royce
Rover
Saab
Santana
Scion
Seat
Skoda
Smart
SsangYong
Subaru
Suzuki
Syrena
Tarpan
Tata
Tesla
Toyota
Trabant
Triumph
Uaz
Vauxhall
Volkswagen
Volvo
Warszawa
Wartburg
Wołga
Zaporożec
Zastawa
Żuk
Inny
Autosan
Bova
Catepillar
Citroen
Dacia
Daewoo
DAF
Fiat
Ford
Gaz
Hyundai
Ifa
Irizar
Isuzu
Iveco
Jelcz
Kamaz
Kraz
MAN
Maz
Mercedes-Benz
Mitsubishi
Neoplan
Nissan
Opel
Peugeot
Renault
Scania
Setra
Star
Steyr
Tatra
Unimog
Van Hool
Volkswagen
Volvo
Inny(Ciężarowe)
Średnia ocen 0.50
Cena 0.50
Obsługa klienta 0.50
Jakość usługi 0.50
Czas wykonania 0.50
8 Luty 2023
przez Michał Świerczek / Hyundai Kona
Uwaga! Przestrzegam przed PL Trans Przemysław Lis. Takiego partacza w życiu nie spotkałem! Pierwszy raz w życiu pisze negatywny komentarz, bo naprawdę jestem spokojnym i wyrozumiałym człowiekiem. Jednak chciałbym przestrzec innych przed strata pieniędzy czasu i bezpieczeństwa! Cała historyka poniżej. Z partaczem byłem umówiony na wymianę w czwartek 17 listopada2022. Gdy przyjechałem na wymianę, żona partacza poinformowała mnie, ze nie mógł się do mnie dodzwonić(co było kłamstwem)a chciał przełożyć wizytę na kolejny dzień. Ok, czasem coś może wypaść, to zrozumiałem. W następny dzień została dokonana wymiana. Przy drugim kole wulkanizator miał do mnie pretensje, ze go nie poinformowałam, ze samochód ma czujniki ciśnienia. Nigdy wcześniej żaden wulkanizator nie wymagał ode mnie takiej informacji, jak nie byli pewnie to sami pytali/upewniali się. Wymiana została dokonana z wielkimi bólami,bo mam niby twarde opony i co chwile wywalało korki w garażu, bo maszyna nie była w stanie ściągnąć opony… Na następny dzień dostałem informacje o błędzie TPMS. Dzwonię do partacza z prośba o sprawdzenie co jest nie tak. Powiedział ok sprawdzimy, ale teraz jestem zajęty, proszę zadzwonić za kilka dni to Pana przyjmę. Tak mina miesiąc i za każdym razem słyszałem podobna informacje. Nie chciał podać późniejszej dokładnej daty. Po miesiącu przestał obierać nie odpisał na SMS z pytaniem o wyznaczenia dokładnego terminu wizyty. Najgorsze jest to ze oprócz błędu czujnika w jednym kole nie było przekręconej jednej nakrętki! Ok moja wina, ze nie sprawdziłem po wymianie czy są wszystkie nakrętki. Dobrze, ze miałem błąd czujnika, bo zmotywowało mnie to do dokładnego sprawdzenia. Dzisiaj byłem u innego wulkanizatora z planem naprawy czujnika. Okazało się, ze czujnika nie ma! Był urwany! Najgorsze jest to, ze nie możemy sklonować czujnika, bo go nie ma! Oprócz kosztu czujnika czeka mnie programowanie komputera. Próbowałem dodzwonić się do partacza, ale oczywiście nie ma godności odebrać telefonu. Pojechałem pod jego garaż i udało mi się go zastać. Oczywiście uważa, ze wymiana była dawno. On mojego czujnika nie ma. Nie wie co się z nim stało. Oczywiście nie widzi żadnej swojej winy, ze przed wymiana czujniki pokazywały wskaźnik, a po wymianie już nie. On na pewno zauważyłby ten czujnik itp. ..Tak czujnik sam się złamał, wyparował razem z śrubka…. Czujnik to koszt około 150 zł. Jakby odrazu powiedział, ze złamał to zaoszczędziłby dużo mojego czasu i dodatkowych kosztów - czujnika i programowania, ściągnięcia opony. Lepiej liczyć, ze klient zmęczy się upominaniem o naprawę i udawać, ze nic się nie stało. Nie wierzyłem, ze ktoś może być taki bezczelny, takie nie profesjonalny i taki zakłamany. Mam nadzieje, ze inni nie popełnia mojego błędu. Czy przy wymianie opon, naprawie samochodu czy wypożyczanie samochodów dostawczych. Trzymajcie się od tego partacza z daleka!