AUTOLIZAK
połczyńska 114 Warszawa - woj. Mazowieckie
506******
*****@MOTOLIZAK.PL
Pon
08.00 - 18.00
Wto
08.00 - 18.00
Śro
08.00 - 18.00
Czw
Zamknięte
Pią
08.00 - 18.00
Sob
08.00 - 14.00
Nie
Zamknięte
O warsztacie
Z usług naszego warsztatu mechanicznego Autolizak w Warszawie mogą skorzystać kierowcy i właściciele aut wszystkich marek. Zatrudniamy specjalistów w dziedzinie mechaniki pojazdowej, którzy dzięki swojej wiedzy oraz doświadczeniu trafnie, a przy tym sprawnie zdiagnozują i usuną każdą usterkę. Wciąż rozwijamy nasze kompetencje – regularnie bierzemy udział w szkoleniach branżowych. Dzięki temu możemy również na bieżąco poszerzać ofertę warsztatu.
Najważniejsza jest dla nas twoja satysfakcja. Poza naprawą chętnie doradzimy ci, jak eksploatować pojazd, aby znów nie uległ awarii. Przeprowadzimy także fachowy montaż dodatkowych elementów wyposażenia, takich jak na przykład hak holowniczy, radio, czujniki parkowania, bagażnik dachowy.
Dlaczego warto naprawiać samochód w naszym warsztacie?
Do naszych atutów z pewnością można zaliczyć atrakcyjne ceny przy zachowaniu wysokich standardów obsługi klientów. Jesteśmy solidni, uczciwi oraz bardzo dobrze przygotowani do wykonywanych zadań. Mamy odpowiednio wyposażony warsztat i korzystamy z narzędzi sprawdzonych producentów.
Gwarantujemy, że jesteśmy odpowiednim wsparciem, jeśli chodzi o problemy techniczne dotyczące pojazdów. Serdecznie zachęcamy do skorzystania z usług naszego serwisu Autolizak.
Cennik
silniki benzynowe | Od 100zł |
silniki diesla | Od 100zł |
silniki hybrydowe | Od 150zł |
silniki Wankla | Od 200zł |
silniki elektryczne | Od 300zł |
naprawa skrzyni biegów | Od 100zł |
naprawa automatycznych skrzyni biegów | Od 200zł |
wymiana pomp wtryskowych | Od 200zł |
naprawa wtryskiwaczy | Od 150zł |
regeneracja wtryskiwaczy | Od 250zł |
naprawa sprzęgła | Od 200zł |
wymiana sprzęgła | Od 600zł |
wymiana dwumasy | Od 200zł |
regeneracja dwumasy | Od 250zł |
naprawa chłodnic | Od 150zł |
naprawa turbosprężarek | Od 600zł |
regeneracja turbosprężarek | Od 600zł |
naprawa głowic | Od 200zł |
naprawa hamulców | Od 50zł |
wymiana klocków hamulcowych | Od 100zł |
wymiana rozrządu | Od 800zł |
Brak informacji o szczegółowych usługach |
Brak informacji o szczegółowych usługach |
Brak informacji o szczegółowych usługach |
Brak informacji o szczegółowych usługach |
Brak informacji o szczegółowych usługach |
Brak informacji o szczegółowych usługach |
Brak informacji o szczegółowych usługach |
Brak informacji o szczegółowych usługach |
Brak informacji o szczegółowych usługach |
Brak informacji o szczegółowych usługach |
Brak informacji o szczegółowych usługach |
Dojazd do klienta | Od 50zł |
Obsługujemy marki pojazdów
Acura
Aixam
Alfa Romeo
Aro
Aston Martin
Audi
Austin
Bentley
BMW
Brilliance
Bugatti
Buick
Cadillac
Chatenet
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Daewoo
Daihatsu
DKW
Dodge
Ferrari
Fiat
Ford
Gaz
GMC
Gonow
Honda
Hummer
Hyundai
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Ligier
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercury
MG
Microcar
Mini
Mitsubishi
Moskwicz
Nissan
NSU
Nysa
Oldsmobile
Opel
Peugeot
Piaggio
Plymouth
Polonez
Pontiac
Porsche
Proton
Renault
Rolls-Royce
Rover
Saab
Santana
Scion
Seat
Skoda
Smart
SsangYong
Subaru
Suzuki
Syrena
Tarpan
Tata
Tesla
Toyota
Trabant
Triumph
Uaz
Vauxhall
Volkswagen
Volvo
Warszawa
Wartburg
Wołga
Zaporożec
Zastawa
Żuk
Inny
Średnia ocen
2.80
9
Czerwiec
2024
przez
Konrad Sobiesiak / Opel
OMIJAĆ WARSZTAT SZEROKIM ŁUKIEM!!!! Wymieniałem tutaj klocki i tarcze hamulcowe. Przed wyjazdem z warsztatu uprzedzono mnie że może być odczuwalna lekkie bicie przy hamowaniu, które ma ustąpić. Miało nie wpływać na bezpieczeństwo jazdy. Zaufałem, bo przecież zapłaciłem spore pieniądze, a specjaliście w swojej dziedzinie należy wierzyć. Szczęśliwie tym autem zbyt często nie jeżdżę, a jeszcze mniej hamuje bo poruszam się głównie po autostradach. Śmiesznie zaczęło się robić kiedy auto nie przeszło przeglądu między innymi przez hamulec który był sprawdzony przez państwa "fachowców" . Znajomy mechanik pokazał mi jak wygląda miejsce mocowania tarczy które on poprawiał, a partolina jaką odwalili ludzie właściciela zakładu. Po prawdziwej naprawie nie ma już uczucia bicia hamulców, nie trzeba było też ich docierać jak usłyszałem w poprzednim warsztacie. Po wysłaniu oficjalnej reklamacji - odpowiedzi brak