Kowalski Robert Serwis Volvo
Chodzieska 15 Warszawa - woj. Mazowieckie
607******
***********@op.pl
O warsztacie
Warsztat samochodowy Kowalski Robert Serwis Volvo działa na terenie miejscowości Warszawa województwo Mazowieckie, powiat, Warszawa, gmina Warszawa.
Z mechanikiem możesz się skontaktować pod numerem telefonu 607633072 oraz napisać na adres e-mail robertvolvo@op.pl.
Warsztat mechaniczny Kowalski Robert Serwis Volvo działa w obszarze Serwis mechaniczny i diagnostyka . Serwis popularny jest w naszym serwisie w kategorii Mazowieckie / Warsztaty samochodowe Warszawa.
Jeśli odwiedziłeś mechanika i chcesz podzielić się opinią, kliknij "Dodaj opinię".
Cennik
Brak informacji o szczegółowych usługach |
Średnia ocen
3.30
4
Lipiec
2019
przez
Paweł / Volvo s60 D5
Świetny warsztat usługi na wysokim poziomie szczerze polecam.
13
Październik
2020
przez
Georgij / Volvo V70 2015
Georgij z Grodna. Jestem bardzo zadowolony z wizyty w warsztacie p.Roberta. Mile zaskoczony profesjonalnym i uczciwym podejsciem do tematu jak i niewygórowaną ceną..13 pazdziernika 2020r.
15
Grudzień
2021
przez
Andrzej / Volvo v60
Gość nierzetelny i niesłowny. Bardzo trudny kontakt telefoniczny, można dzwonić godzinami. Trzymał syna samochód prawie 2 tygodnie i nic nie zrobił (niby twierdził że zrobił i chciał za to 550 zł) Przekłada ciągle terminy odbioru potem odwołuje. KOSZMAR> Ta opłata to chyba za 11 dni parkingu. Nie polecam tego warsztatu. Jest wiele innych warsztatów w których szanuje się klienta. Grudzień 2021 r.
26
Czerwiec
2022
przez
Artur / V70,850
Najwyższa jakość w pełnym zakresie.
Jeżdżę do p.Roberta od kilkunastu lat i obsługa oraz jakość jest niezmiennie na najwyższym poziomie.No i miło pogadac.Nie pojechałbym do kogos innego.Szczerze polecam.
15
Grudzień
2023
przez
Andrzej / Volvo XC70
1) Obsługa i podejście Pani właścicielki - temat rzeka. Generalnie człowiek ma wrażenie, że przeniósł się w czasie gdzieś do lat 70-tych. Pani bardzo krzykliwa, klient nie ma prawa głosu. Pierwszy problem - jak zaczęli oglądać mój samochód, pojawiło się kilka rzeczy które trzeba zrobić pilnie. Poprosiłem o przesłanie wyceny, właścicielka zaczęła krzyczeć przez telefon, że nie ma czasu na wysyłanie wycen ani mailem ani smsem. Ona mówi, a ja słucham, jak chce mogę zapisać, byle szybko bo ma innych klientów. Oczywiście później okazało się, że ta 'telefoniczna' wycena ma się nijak do ostatecznej ceny.
2) Miałem być informowany o dodatkowych kosztach po za tym co zostało mi podane telefonicznie. Oczywiście na koniec okazało się, że część z rzeczy o których rozmawialiśmy nie została zrobiona (bo mechanik stwierdził że nie widzi sensu -poduszka skrzyni) a pomimo to kwota naprawy urosła o kilkaset złotych. Na pytanie dlaczego nie zostałem poinformowany - znowu: Pani właścicielka nie ma czasu dzwonić i o wszystkim informować, ma innych klientów.
3) Następnego dnia po serwisie, po uruchomieniu samochodu przeraźliwe buczenie - okazało się że płyn z układu wspomagania zszedł w całości, a na kostce pod samochodem plama. Pojechałem do warsztatu - diagnoza mechanika - rozleciała się pompa wspomagania. Trzeba wymienić lub zregenerować. Koszt 1300 zł. Decyzja - robić czy nie. Zadzwonilem do mojego starego mechanika - do którego dojeżdżałem kawał za Warszawę. Okazało się że mechanik w serwisie u Roberta Kowalskiego poluzował metalową złączkę samozaciskową na wężu (nie wiem jak, może się oparł, może położył coś ciężkiego) dlatego zleciał cały płyn. Mój stary mechanik wymienił cybant, nalał płynu i pompa chodzi bardzo dobrze, nie zapłaciłem nic.
Pojechałem znów do serwisu p. Kowalskiego, tym z informacją o sprawnej pompie i z prośbą o umycie silnika- cały płyn z pompy został rozchlapany po komorze silnika - leciał na pasek alternatora. Podwozie zostało umyte, pod maską już nie.
Następnego dnia po tej reklamacyjnej wizycie przebita opona lewy tył. Przypadek? nie wiem.
4) W ramach naprawy u p. Kowalskiego zapłaciłem za naprawę hamulca ręcznego- nowe linki, tarcze klocki tył, szczęki hamulca sprężynki itp. Wszystko co konieczne żeby ręczny nie piszczał i żeby można go było używać. Za sam hamulec ręczny z robocizną prawie 1000 zł.
Hamulec po serwisie zaczął znów piszczeć. Wczoraj wróciłem od mojego starego mechanika - pytał kto naprawiał hamulec ręczny bo jakość pracy - tragedia. Mocowanie hamulca ręcznego przykręcone do tarczy kotwicznej wkrętami do płyt gk (!), a same szczęki od innego modelu. I nie, nie zostało to zrobione przez innego mechanika w Polsce - samochód sprowadziłem niedawno ze Szwecji, gdzie wszystkie serwisy poza ostatnim były wykonywane w ASO.
Tutaj zakończę. Zdecydowanie nie polecam, więcej tam nie na pewno nie pojadę.