Autoparts. Serwis samochodów osobowych i dostawczych 3,5T
Jagiellońska 92 Warszawa - woj. Mazowieckie
22 *** ** ** / *** *** ***
******@autoparts.com.pl
Pon
06.00 - 19.00
Wto
06.00 - 19.00
Śro
06.00 - 19.00
Czw
06.00 - 19.00
Pią
06.00 - 19.00
Sob
08.00 - 13.00
Nie
Zamknięte
O warsztacie
Nasza firma w sposób kompleksowy dba o zadowolenie Klientów już od 1994 roku. Serwis specjalizuje się w naprawach samochodów marki VW, Skoda, Seat, Opel, Ford, Daewoo – FSO oraz samochodów dostawczych do 3,5 t.
Nasz nowo otworzony serwis przy ulicy Jagiellońskiej 92 charakteryzuje się dużą przepustowością oraz możliwością wykonania wszystkich usług w jednym miejscu.
Posiadamy 15 stanowiskowy serwis do obsługi samochodów osobowych i dostawczych, Stacje Kontroli Pojazdów, Spawalnie oraz Myjnie.
Dzięki wszechstronności i zaangażowaniu oraz możliwościami przerobowymi jesteśmy dobrym partnerem dla dużych flot oraz klientów indywidualnych.
Zapraszamy do zapoznania się z nasza ofertą handlowo usługową oraz do odwiedzenia naszego serwisu.
Cennik
Brak informacji o szczegółowych usługach |
Brak informacji o szczegółowych usługach |
Brak informacji o szczegółowych usługach |
Brak informacji o szczegółowych usługach |
Brak informacji o szczegółowych usługach |
Brak informacji o szczegółowych usługach |
Brak informacji o szczegółowych usługach |
Brak informacji o szczegółowych usługach |
Obsługujemy marki pojazdów
Acura
Aixam
Alfa Romeo
Aro
Aston Martin
Audi
Austin
Bentley
BMW
Brilliance
Bugatti
Buick
Cadillac
Chatenet
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Daewoo
Daihatsu
DKW
Dodge
Ferrari
Fiat
Ford
Gaz
GMC
Gonow
Honda
Hummer
Hyundai
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Ligier
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercury
MG
Microcar
Mini
Mitsubishi
Moskwicz
Nissan
NSU
Nysa
Oldsmobile
Opel
Peugeot
Piaggio
Plymouth
Polonez
Pontiac
Porsche
Proton
Renault
Rolls-Royce
Rover
Saab
Santana
Scion
Seat
Skoda
Smart
SsangYong
Subaru
Suzuki
Syrena
Tarpan
Tata
Tesla
Toyota
Trabant
Triumph
Uaz
Vauxhall
Volkswagen
Volvo
Warszawa
Wartburg
Wołga
Zaporożec
Zastawa
Żuk
Inny
Średnia ocen
2.60
24
Październik
2019
przez
Łukasz / Chevrolet Epica 2008
Polecam warsztat. Miła i profesjonalna obsługa. Szybki czas wykonania. Na miejscu wykonałem naprawę zawieszenia zrobiłem przegląd roczny do dowodu oraz umyłem samochód.
25
Maj
2021
przez
Michał / Peugeot 407SW
TL;DR
Miła i kulturalna obsługa w biurze; mechanicy agresywni, chamscy i niekompetentni, padły wyzwiska w stronę klienta (!), cyt. „Nabij panu na fakturę kilogram helu, zobaczymy jak będzie gadał”
Fakturę ostatecznie skorygowano (dziękuję uprzejmym Paniom z biura obsługi klienta), niemniej ogólne wrażenie pozostaje negatywne.
Pacjent: kilkunastoletni samochód, pierwszy właściciel
Objawy: niesprawny układ klimatyzacji
Niespodzianki na fakturze: naprawa przewodu („się urwał” – sam się urwał?), nadspodziewanie drogi skraplacz (150% ceny z iparts.pl), naliczenie na fakturze większej ilości czynnika chłodzącego, niż wynosi fizyczna pojemność układu (!)
Komentarz klienta:
Była to moja czwarta wizyta w tym serwisie – niestety, ostatnia. Diagnoza mechanika głosiła, że uszkodzony i konieczny do wymiany jest skraplacz klimatyzacji. Kolejnego dnia otrzymałem telefon z informacją (cytuję) „był problem z przewodem, nie mogliśmy go odkręcić”, koniec naprawy odroczony. Kolejnego dnia dzwonię z pytaniem o status sprawy i słyszę, że przewód wrócił z naprawy i jutro samochód powinien być do odbioru. No i faktycznie, czwartego dnia roboczego zostaję zaproszony po odbiór samochodu. Faktura na niemałą sumę, więc proszę o konsultację z mechanikiem dotyczącą na wstępie „naprawy przewodu” za dwa razy tyle, ile wart jest nowy (!). Do wglądu udostępniono mi stary skraplacz z fragmentem przewodu pozostałym w gnieździe.
Czy był to efekt braku cierpliwości i kompetencji przy demontażu? Czy naprawdę nie dało się tego rozkręcić, czy po prostu ktoś miał „wywalone” i przewód został ucięty? Nawet skoro został urwany, to czemu podjęto się jego spawania, skoro zakup nowego byłby tańszy? Tego się nie dowiedziałem. Koszt dla klienta – 250zł.
Zamontowany skraplacz na fakturze kosztował 150% ceny z iparts.pl. Po kulturalnych i przyjemnych negocjacjach w biurze, cena została skorygowana do 128% ceny „internetowej”. Wciąż za dużo, ale niech będzie.
Końcowy niesmak – na fakturze naliczono 700g czynnika R134a, mimo iż pojemność teoretyczna układu wynosi 625g. Z reklamacją skierowano mnie do mechanika, no i rozpętało się piekło. Mechanik obstawał, że wpompował 700g czynnika do układu o mniejszej pojemności. Pomimo, iż cały układ miał zostać napełniony zaledwie kilka godzin przed moim przyjazdem, odmówił mi wglądu do wydruku z maszyny. Zaraz potem „na ratunek koledze” rzucił się inny pracownik, rzucając do mnie tekstem „Nabij panu na fakturę 1kg helu, zobaczymy jak pan będzie gadał”. Niedługo później, pod moim adresem poleciały niewybredne wyzwiska (!). Poziom dyskusji spadł szybciej niż wartość złotówki po uwzględnieniu inflacji. Jak to mawiał Mark Twain, dyskusję sprowadzono do poziomu idioty i szybko zostałem pokonany doświadczeniem. Pomijając fakt skrajnej niekompetencji i braku zdolności odróżnienia przez mechanika helu od mieszaniny wodoru i azotu (sprawdzanie szczelności helem, dobre sobie), sprowadzanie merytorycznej, podpartej żelaznymi argumentami dyskusji do poziomu rynsztoku lub gadki stadionowej świadczy jedynie o żenująco niskim poziomie obsługi technicznej.
Na plus: miła, kulturalna i elokwentna obsługa w biurze, rozsądne stawki jednostkowe za robociznę
Na minus: żenująco niski poziom rozmowy z pracownikami technicznymi, podważający ich kompetencje i poddający w wątpliwość sens powierzania tej firmie swojej własności.
18
Czerwiec
2021
przez
Anita / Citroen C4 Picasso
Nie polecam samochód stał u nich trzy dni nawet do niego nie zajrzeli . Masakra